Sunday, October 29, 2006

dan masa terus berlalu


blog ini aku paparkan bagi merakam perjalan hidup ku..dari sudut spiritual..semoga menjadi wadah bagi mencermin menilai dan menegur diri ku sendiri..aku juga suka untuk membaca kritikan dan pandangan..

hari ini ..beberapa hari selepas kesyahduan eidulfitri..aku merasa masa bergerak terlalu pantas..benar kata-kata yang memberitahu di akhir zaman masa berlalu umpama sehari itu umpama mata yang berkedip...

malam tadi aku memakai semula kurta yang aku beli empat tahun dulu..masih seperti baru..baju masih baru..masa sudah empat tahun ..apa ertinya itu..

aku melihat abah semakin lanjut..ibu semakin uzur... terlalu sebak untuk memikirkan keadaan ini..

melihat diri ku...waktu-waktu yang berlalu... dan aku faham tuhan itu maha kuasa..kitalah makhluk yang lemah..kita tidak tahu apa yang akan berlaku...yang akan kita hadapi...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home